حضور در یک باشگاه ورزشی برای سلامت روان مفید است

در حالی که به اصطلاح شبکه های اجتماعی رونق می گیرند و میلیون ها کاربر دارند، ارتباطات “واقعی” اجتماعی به طور محسوسی رو به کاهش است. به همراه سازمان فدرال ورزشی اتریش (BSO) ، دانشمندان بخش بهداشت محیط و پزشکی محیط زیست MedUni Vienna به سرپرستی هانس-پیتر هاتر اکنون تحقیق کرده اند که تأثیر یک عضو فعال یک باشگاه ورزشی بر سلامتی ما چیست. جدا از تأثیر مفید ورزش منظم ، یافته اصلی متا مطالعه: عضویت فعال بر سلامت روان تأثیر مثبت دارد.

هانس پیتر هاتر این مطالعه را به عنوان بخشی از یک جلسه شریک در مجمع اروپا Alpbach با عنوان “این باشگاه ورزشی به عنوان یک راننده سلامتی” ارائه خواهد کرد.

تأثیرات اصلی بهداشت از 1685 مقاله با موضوع “باشگاه های ورزشی و بهداشت” بررسی شده و به شرح زیر است:

– هوتر گفت: عضویت فعال در یک باشگاه ورزشی در دوران نوجوانی به اتصال یک شخص در جامعه کمک می کند “و به جلوگیری از پیشروی جوانان از مسیر اشتباه کمک می کند.”

– عضویت فعال در یک باشگاه ورزشی باعث افزایش اعتماد به نفس یک جوان می شود  “به ویژه در مورد دختران”.
– عضویت فعال در یک باشگاه ورزشی تأثیر مفیدی بر بهزیستی و سلامت روان (به عنوان مثال سرزندگی) دارد. هاتر می گوید: “این تأثیرات بسیار بیشتر از اثرات ناشی از فعالیت های ورزشی سازمان یافته به صورت جداگانه است.”
–  اعضای باشگاه های ورزشی به طور کلی (بیشتر) از زندگی خود راضی هستند.

– عضویت فعال دریک باشگاه ورزشی سرگرم کننده است و همچنین معاشرت را فراهم می کند. این به نوبه خود منجر به فعالیت های ورزشی منظم تر می شود.

0 0 رای ها
امتیاز محیط مناسب
0 0 رای ها
امتیاز کیفیت باشگاه
0 0 رای ها
امتیاز قیمت مناسب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها